Gestos i actius en salut comunitària. Taller aprenentatges comunitaris en context 7 Febr.

interficies_taller 7 febrero_2019_ gestos saludables

Gestos i actius en salut comunitària. Taller aprenentatges comunitaris en context.

7 Febrer 10.30- 12.30 h.

Espai Forn de Teatre Pa’tothom

C / Lluna, 5 baixos. Raval, Barcelona

Comencem el treball d’intervencions en els barris d’interfícies amb un laboratori d’aprenentatges comunitaris en què ens ajuntarem els dos grups de creadores del programa (LoRelacional i Pa’tohom), amb l’equip de coordinació d’Interfícies, els coordinadors pedagògics i investigadors de la Universitat de Barcelona i un grup d’uns 20 estudiants aproximadament. Des de setembre portem avaluant i teixint els marcs de treball potencials per als dos processos de cultura comunitària i investigació artística que desenvoluparem en els barris de Raval i de Roquetes.

L’objectiu és reunir-nos, presentar els contextos d’intervenció de treball, distribuir-nos per grups i començar a generar els equips de treball interdisciplinaris que desenvoluparan les intervencions de salut i cultura comunitària als barris des de Febrer fins al mes de juny.

Aquesta jornada de treball es desenvolupés en tres parts:

1. Dinàmica introducció del grup: Gestos i cossos de salut. Actius repertoris de salut ( entre totes i fem mural) . 2o min.

2. Presentació dels dos contextos d’intervenció: que. qui, com , quan temps, preguntes. 40-5 min

3. Distribució per grups de treball en els dos contextos. Primera posada en comú i agendes de treball si cal. 20-30 min.